Często zadawane pytania: Jak mogę zamówić i jak przebiega proces zamówienia?

Proces zamówienia w firmie ATROPA odbywa się w pięciu prostych krokach:

Krok 1

Na naszej stronie z przeglądem modeli możesz wybrać model, który odpowiada Twoim wymaganiom.

Krok 2

Na końcu strony modelu w sekcji "Zamów" znajdziesz formularz zamówienia. Wypełnij formularz i kliknij "Wyślij zamówienie". Złożone zamówienie jest niewiążące i może zostać w każdej chwili anulowane. Możesz oczywiście zamówić również telefonicznie

(+43 1 774 28 58) lub przez e-mail: office@atropa.at.

Krok 3

Zespół serwisowy firmy ATROPA skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić wszelkie niejasności i odpowiedzieć na pytania.

Krok 4

W zależności od stanu magazynowego i rodzaju dostawy, skontaktuje się z Tobą firma spedycyjna lub nasz zespół serwisowy, aby ustalić dokładny termin dostawy. Oczywiście możesz również umówić się na dostawę w późniejszym terminie.

Krok 5

W przypadku dostawy przez firmę spedycyjną, kartony (w zależności od modelu od 4 do 8 kartonów) są dostarczane na palecie do krawężnika. Sama paleta jest oczywiście zabierana z powrotem przez spedytora.

Dostawa i montaż

W przypadku dostawy z montażem, sauna na podczerwień jest dostarczana i montowana przez nasz zespół montażowy. Sauna na podczerwień jest sprawdzana, a następnie przeprowadzane jest krótkie szkolenie z obsługi sauny.

 

Przegląd modeli